Mina tankar om "Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din"

Hej allihopa!
Jag tänkte börja med att tacka den två som delade med sig av sina tänkar igår! Tack så mycket Gustav och Nina!:)
Sedan tänkte jag fortsätta (när jag endå är i farten) att tacka alla besökare också! ( igår hade 27 st, framsteg iallfall hehe)
Sen va det bara en sak till. Vi vill gärna att ni skriver vad ni saknar, vill ha mer av eller vad ni vill att vi hoppar över här på bloggen..bara av den enkla anledningen så att vi ska kunna göra bloggen så kul och interessant som möjligt!:)

Nu ska jag skriva det som vi lovade igår, just det! Mina egna tankar om låten "jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din" så här kommer dem:

I början av låten låter det som om han är ensam och håller på att ge upp, som om någon/ några var/hade varit dumma mot honom. Sedan att någon som äntligen bryr sig om honom och Han blir kär i den personen. Det är nog därför låten heter "jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din". Jag tror nog att Han var nog ganska glad när han skrev låten, eftersom att han först beskrev det som om han var jättenere, men när den där personen kom in i hans liv så fick den honom att finna livsglädje igen.



Puss&kram //Inez


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha,nu har jag varit inne å läst lite igen ;) Ville bara säga att det är fin design på eran blogg! Fräsiga bilder!Jättekul att få läsa andras tankar om hans låtar,jag har ju också skrivit något inlägg om Håkans musik :DVet ni förresten om han ska spela någon annan stans än Peace&Love i sommar ? :D

2009-02-20 @ 22:01:15
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Moa & Inez

hej hanna :) tack så mycket , de är jätte kul att du läser våran blogg och ännu roligare att du kommenterar ;) eh ja är inte säker men ja kan ta reda på de! :D kram

2009-02-20 @ 22:37:06
URL: http://hokanhellstrom.blogg.se/
Postat av: maja

de som kan tänka sig läsa er blogg om Håkan är ju såklart främst fans till honom.

många stora fans till honom har redan sett alla bilder på honom på google, har redan sett alla videoklipp på youtube och läst de texter som redan finns om honom.

om ni vill vinna besökare borde ni göra något helt eget.. och göra det med kärlek, kärlek till Håkan.

några tips är att göra egna repotage om konserter, lägga upp personliga foton på Håkan som ni eller andra fans har tagit. och om ni skall skriva en analys om en text, gå in djupt och var inte rädda för att tycka en sak som upprör andra.

när ni bloggar, försök att göra det som Håkan gör med sina texter, få dom att glänsa!

Hoppas min kritik uppskattas! Lycka till!

2009-03-01 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0