Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. :) mina tankar.

Hejsan :) Först skulle jag bara villja säga hur super glad jag blir över att vi fått så många(enligt mig) läsare, värkligen jätte kul! så glöm inte att kommentera ;)  Jaja nog om de. Som vi lovade igår så skulle vi berätta va vi kännde för låten så här kommer mina tankar.

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

Jag tror att låten handlar om en osäker person som inte har kommit fram till vem han/hon är. Någon som folk har försökt styra och ändra på en lång tid, någon som inte orkar bry sig längre! Sedan känner man också att den här personen verkligen älskar någon, någon som den inte vill ska bli lika förstörd som sig själv. Människan det handlar om har fått upp sina ögon för någon som den är beredd att offra sig för, någon som ser på honnom/henne på ett nytt sätt. Allt som spelar någon roll är att få vara med den älskade personen, oavsett vem den måst vara för att få va de.

Puss&kram // Moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0