"Jag är kär i den fulaste flickan i världen"

Nu är det så att när jag och Moa bestämde oss för att vårat svenska projekt skulle handla om Håkan Hellström så hade jag lite förutfattade meningar om honom, och rent ut sagt tyckte jag faktiskt att han var dålig. Men jag bestämde mig för att jag skulle ge honom ett chans. så jag gick in på youtube och började lyssna på lite olika låtar..och när jag verkligen lyssnade på texterna så förstod jag att han för det mesta har ett väldigt bra budskap och jag började till och med gilla några av dem låtarna. En som jag fastnade speciellt för var "Jag är kär i den fulaste flickan i världen". Senare tänkte jag också försöka mig på att lägga upp den musikvideon, det ska bli spännade att se hur det ska gå.
//Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0