Det är så jag säger det den 18/2 ;)

Hejsan bloggen :)
Nu när jag satt här vid datorn och lyssnade på Håkan kom jag på att jag har varit lite oartig!
För vi har ju nästan glömt det viktigaste. BANDET!
Hur tror ni att dom här vackra låtarna skulle låta utan musik i bakrunden. Så här kommer en kort pressentation!


Från vänster: Håkan Hellström, Labbe Grimelund (trummor), Daniel Gilbert (Git) , Finn Björnulfson (Slagverk), Stefan Sporsén (Trumpet, Piano) Björn Almgren (Sax), Oscar Wallblom (Bas), Simon Ljungman (Git)


Sådär ja ;D // Moa

Kommentarer
Postat av: Hanna

NEj,man får ju inte glömma bort bandet! Håkan + bandet,är en fantastiskt kombination !

2009-02-19 @ 12:08:13
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Moa <3

exakt, tack för kommentaren ;D

2009-02-19 @ 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0