Alla Hjärtans dag!<3

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Jag tycker att det är en väldigt mysig dag. Alla är snälla mot varandra och visar sin kärlek till nära och kära, är det inte toppen? Det tycker iallafall jag!
Jag tänkte bjuda på låten "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger"  jag tycker passar väldigt bra just idag, eftersom att den handlar om kärlek!:)

 

Texten:
 
Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng lyssna till samma regn


 
Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut 
 

Vad jag bryr mig om nu
är att du ligger vaken
i morgontimmen när regnet slår mot fönstret
och det låter som om det går på dig
Vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det hur smutsigt livet blivit


 Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
 Vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig


Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

 
Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaka till dig

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om inte kommer tillbaks till dig

säg nånting
säg nånting

Vad jag bryr mig är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig är att du kallar på mig

Puss// Inez

Kommentarer
Postat av: .....

asså förlåt, men eran blogg är verkligen kass, det är liksom inte kul att läsa om någon störd sångare:O det är iallafall vad jag tycker

2009-02-15 @ 13:01:08
Postat av: Moa <3

Hej du som skrev , om jag ska vara helt ärlig tycker jag att du e lite nördig! asså de e ingen som tvingat dig att läsa den direkt! plus att om du nu ska skriva dina dåliga tankar om oss kan du vell stå för vem du är! // Moa :)

2009-02-15 @ 17:02:39
Postat av: Amanda

Jag tycker att bloggen är fin. Lägger till på bloglovin :)

Du får gärna lägga till min och min kompis musikblogg www.decorum.blogg.se

Rösta på Håkan i veckans låt den här veckan :!

2009-02-15 @ 17:29:20
URL: http://decorum.blogg.se/
Postat av: Evelina

Om man inte gillar Håkan från början var det väl en ganska dålig idé att ens börja läsa bloggen ellerhur "...."?



Jag tycker att er nyfödda blogg är på god väg :) Ni får gärna berätta lite om håkans liv, kanske en biografi/discografi...? Pmk

2009-02-17 @ 11:44:26
Postat av: inez

tack för tipset, det ska vi nog kunna fixa!:D puss

2009-02-18 @ 15:49:09
Postat av: Alicia <3

Glad alla <3 dag Moa, jag älskar dig! <3333333

2009-02-21 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0